26. september 2011

DAY ONE


Ååååh, for en herlig dag! Det er driiit varmt her nede og man kan såvidt ha klær på, lissom. Heeelt sykt. Vi har tuslet rundt i gatene her og handlet i sånne småboder, som jeg kaller det for. Kjempe gøy! Og ikke minst så har vi hatt en times thai-massasje for 60 kroner! Haha, skjønner ikke at det er mulig. Det var skikkelig pain da. Hun dama tok litt av. Knakk alle fingrene og tærne mine, og satt seg oppå meg, og tråkket med på lårene osv. Men det trengtes på min støle kropp. Kjenner at vi er litt trøtte, så er ikke lenge til vi legger oss. Klokken nærmer seg 23.00 her .. Nå nyter jeg mine to knekkebrød med makrell i tomat, skal snart spise tomatsuppe og avslutte med en meget norsk aktivia youghurt :-) Livet er herlig! 





Koser oss i sånne "trehjulsmotorsykkelbiler"! 







Og siden vi er de mest kresne som finnes, så måtte det selvfølgelig bli middag på pizzahut :-) 




Tøft massasjeoutfit? 


Dagens fangst; Alt kjøpt i småboder, og selvfølgelig er ikke ray ban'ene ekte. 


GODNATT. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar