10. september 2011

FINALLY


    .. fikk jeg samvittihet til å ta meg en liten handletur! Man trenger jo alltid litt høstnytt, så jeg klarte å 
    grave frem noe her og der! Blant annet disse to: 

 
    49,- på økonomisko og 299,- på skopunkten. De svarte er heeeelt fantastiske å gå med! Tøfler <3


   Og endelig fant jeg denne jakken i MIN størrelse! Denne har jeg faktisk sett på over et halvt år uten å
   ha kjøpt den, men i dag sprakk det. Og jeg har dessuten ingen ordentlig høstjakke. Dongri- og
   skinnjakke er ikke akkurat det varmeste som finnes.


    Også er det alltid gøy å fylle opp DVD-hylle med gamle filmer man ikke har fra før! Pluss en                    
    fantastisk CD som jeg skal øve masse til dette året! Mmm, gode lørdagskvelden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar