13. september 2011

JEG HAR HENTET PASSET MITT


    Man kan på en måte si at jeg er NOKSÅ klar for Thailand nå! Ganske deprimerende at bildet på 
    passet var så stygt som det var, men jeg får heller trøste meg med at jeg var syk og at det "bare" varer
    i 10 år. 10 år går sikkert lynraskt det! Heh. Men så skal det også sies at jeg har begynt å planlegge 
    hva jeg skal ta med og til og med hva jeg skal ha på meg. Jeg har en magisk evne til å planlegge 
    outfits ekstreeeemt langt frem i tid. Vet ikke om du kjenner deg igjen? I så fall, ta vare på talentet ditt,
    det er få som er så heldig som oss. Nå skal jeg henge opp resten av de bløte Thailand-klærne! Åja, 
    jeg glemte vel kanskje å si at jeg vasker alle klærne jeg skal ha med til Thailand? Slapp litt av da, det 
    er bare to uker i forveien :-) Ha en fin kveld'a! 



    OH, JOOOOOY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar