3. oktober 2011

DAY SEVEN


Igår stod snorkling på programmet. Vi ble hentet på hotellet klokken 08.00 og kom hjem i 17.30 tiden en gang. Laaang dag, men veldig gøy. Vi tok båt til 4 forskjellige øyer og snorklet i en time på hver. Marie snorklet litt mer enn meg, siden jeg klør og svir av saltvann. Men jeg tror vi fikk tatt en del bra bilder med undervannskamera. De får dere dessverre ikke se, for de må fremkalles. Heh. Men det var også helt fantastisk! Thailand er et vakkert land. Fiskene var så tamme at de spiste mat fra munnen til Marie. Vi fikk sett veeeldig masse. Det er ekstremt idyllisk her. Jeg skjønner egentlig ikke at jeg er her enda. Jeg føler jeg drømmer eller ser film. Det er akkurat som film. Gleder meg til å se mer av landet! 
















Undervannskameraet kostet 99,- på Clas Ohlson, for de som lurte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar